Friday 25 May 2012

Sometimes I do believe in Karma (:

Wassup guys ^,^ Lama tk jumpa. HAHA. Weh Nazrul, mereka membaca saje mana ada you jumpa mereka. Ehh sukati I la. Huh. Okay stop it. Dah lama tk mengarut dlm blog. Rindu blog aku yg ber-sawang, ber-habuk and segala macam BER lagi la. My topic for this entry is KARMA. Do u know what is KARMA
Okay la aku terang skit. KARMA means what u do, u will get back. Or kau buat sesuatu baik atau jahat, one day kau akan terima balasannya. Means kau buat baik, insya-Allah la baik and vice versa. 
AM I RIGHT DUDE ? Its happen to me la. Tidak mahu mengungkitnya kembali kerana tidak mahu luka di dalam hati berdarah. Seriesly luka dlm hati berdarah ? <---- (bak kata org Melayu) -.- Kay lahh aku bagi contoh. 
Okay take note. Ni bukan gambar gay okeyhhh (: Its KAWAN. 
Sape egt ayat ni "saya ada kawan......" . Seriesly kawan ? Klu tk, tk de kau ligan hambat anak org. Then org hambat kau pulak. Ya Allah, aku ungkit jugak. Ish whatever lahhh. Now mcm biasa 0-0. Biasa la dh buat salah mintak maaf balik. Dude, kita duduk satu batch. Ckp aku buat taik, korg tk ke. Lps ni ada lagi yg stalk blog aku guna phone orang. 
Ehem, the moral is pls think twice b4 doing something that can harmful urself one day. And seriesly pls stalking my blog using ur own phone :D Renung2 kan dan selamat beramal ! (:

 p/s : IDOLOVEKUPAAVENGERS <3