Wednesday 30 May 2012

| Life is not what you thought |

*ambil nafas* aku rasa mcm hidup ini betul2 mcm roda. Kau duk atas, kau okay. Kau duk bawah, kau merana. Family, relationship, friendship, religion, semua kena jaga. Klu tk, kau jd mcm duk bwh roda lah. You know what I meant, right ? Hurm aku 17 tahun hidup rasa mcm byk bazir bnd tk berfaedah. Allah tk kn uji org tu selagi mana dy boleh tahan. Actually aku speechless. Tk tau nk tulis apa. Blog is like a diary, but diary is NEVER a blog. Why ? Diari kita, kita sorg je boleh tahu. Blog kita pny hal, kita share dgn org. Mcm Twitter la, cuma Twitter syok sendiri :P okay no deny, aku pun ada akaun TWITTER (: nothing tu say. Hargailah mereka yg berada di sekeliling. Especially yg dh lupa tentang cara dy bersama kita. Coz myb dy lah orang paling penting dalam hidup kita. Hahh actually hati tgh sedih and pasrah apa nak berlaku. Hurmmm assalamualaikum,

p/s : followlah akaun pencicit aku @HafizNazrul25 (: