Tuesday 13 March 2012

Well Done Hasta La Vista Corp ! :D

Hasta La Vista Corp ? What the heck is that ? Act itu lah nama salah satu syarikat dekat MRSM Kubang Pasu 11/12. So mcm biasa la bila ada syarikat mesti ada GENERAL MANAGER. Saya ulang GENERAL MANAGER :D Well u know me. I am the one of Vistanian (: So pada yg tk tau lagi. Saya lah GENERAL MANAGER itu. Pggl GM je. HAHA. Some said GM stands for Gigi Menawan, Gila Meroyan and whatever la. Huh. Apa masalah dgn diorang pun aku tk tau. Im just a GENERAL MANAGER and I know it (: so our work is done. Done is done okay. Lps ni jgn la jumpa aku mlm2 mintak nasi lemak pulak. Memang tak la aku nak bagi, WE ARE RETIRED. So apa2 nasi pun mintak kat Topek coz dia tk reti2 nk bersara lagi. Hee. Btw aku just nak citer pasal Projek Mega yg tk beberapa MEGA sgt nih. As an organizer, aku buat satu seminar utk budak2 UPSR bagi memantapkan jati diri mereka. Kecik je aku tgk diorang ni. HAHA. Mcm2 peghangai. Biar la kn. Budak2 lagi. Apa2 pun seminar berjalan dgn lancar. Semua penat lelah selama sebulan berbaloi jgk la.
Ini time pendaftaran. Im not handling this. Just take a pic. Sbb aku pun dtg lmbt. Biasa la. Manager kan :D
U can see these Kanak2 Ribena. Khusyuk tgk video yg Alwi pasang. Cehh ckp orang je aku. Dulu aku pun sama gak. Nmpk benda best pun melangut je.
Pehh aku berucap duhh masa ni. Cering baq hang ! Tapi control hensem dpn budak2. Buat mcm rilex je. Cool (:
So penceramah jemputan adalah Encik Shamsuddin bin Mahmud. Bayaran utk slot dy agak reasonable la. Rm150 for an hour. So dy bagi talk for 4 hours. Pandai2 la kira sendiri. 
Tudiaaa. Khusyuk gilaaa ! Budak UPSR 5A lah ni. 
Ahhhhh ! You just can smell the money bcoz the money is all mine. No doubt. Lepas ni ramai la mintak belanja kan. HAHA. Jgn harap. Aku nk kumpul dulu nk kahwin. Teeeheee :D Jauh kot Shah Alam dgn Kepala Batas :P
Lastly, murid2 yg dikasihi sekalian bagai itu, diberi sijil penyertaan. At least nmpk la rasmi ckit. Hee. Siap tandatangan pengetua lagi yaww. 



Thanks to all yang byk memberi kerjasama dlm menjayakan Seminar UPSR ini. Seriously kena byk bersabar dlm buat program mcm ni. Wahai ahli2 syarikat ku, anda kini bebas drpd syarikat. Dengan ini secara rasminya, syarikat Hasta La Vista Corp Sdn Bhd dibubarkan (:

# Attention to new company, kalau nak copy or contoh tentang Projek Mega ini, sila lah berjumpa dgn aku. We make a deal. Together we can make money ^_^