Monday 4 June 2012

Please read this CharmingEyes-DoubleFirstLetter (:

Assalamualaikum. Apa kabo ? Sehat ? Bagus ? Weh sorry la lama tk update. Hehe. Buat mcm lama gila. Sorry la tk de masa. Sekarang aku main twitter je. So Facebook aku mungkin tk aktif sgt la lepas ni. Btw aku nk cerita psl kau ni DOUBLE FIRST LETTER. Alahai junior. HAHA. Sorry la aku baru follow blog kau. Sorry la aku tk reply comment kau. Sorry la klu tk lyn kau. Sorry la klu ...... hurm tu je kot.. Tapi nape kau tk reply txt aku. Aku baru tau okay kau *SomeWordMissing* kat aku dulu . HAHA. Dua txt lah aku bagi kau. First aku bagi salam. Mcm ni salam aku bagi - Assalamualaikum (: & txt kedua - Gud luck final exam (: . Amacam ? Tudiaaa terang bagi detail. Terasa tk apa yg aku tulis. HAHA. No hard feeling okay CharmingEyes 0,0 Hehe. Pena tak member aku ckp dkt kau psl Both Of Eyes kau ? Haaa klu ada tu kau la. Sape lagi. Then aku lupa bwk balik Sim Card Celcom balik rumah. Left in my locker. Dushhhhh. Tu yg tk tahan tu. Hurm aku bet tk de pun txt masuk. Daaaa obviously tu number privacy aku dgn ehemehem. Tapi since dy tk pkai phone, kena lah guna. Klu tk baziaq beliiiii jaaaaaa. Baziaq amalan syaitan kan ? Baguih laa tauu. Hee. *mood kedah* Nak balik maktab. Okay sorry kacau kau. Bubye CharmingEyes-DoubleFirstLetter. See you soon (:

p/s : Sorry ya CharmingEyes-DoubleFirstLetter. Tau CharmingEyes-DoubleFirstLetter. Tau tau CharmingEyes-DoubleFirstLetter. HAHA. Lawaa la pulak nama aku bagi. Aku pun manusia and malu nak tegur2 orang ni. Kay CharmingEyes-DoubleFirstLetter. Okay stop. Daaaaa~